Hoe kunnen we u helpen?

Veel gestelde vragen

Bestelling plaatsen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Wij hebben het zo veilig en gemakkelijk mogelijk voor u gemaakt om in onze webshop te bestellen en direct af te rekenen.

Komt u hier niet helemaal aan uit?
Lees hieronder meer over het plaatsen van een bestelling bij Casa Dormi. U kunt ons ook altijd mailen (info@casadormi.nl) en we kijken met u mee. Betalen via factuur is ook altijd mogelijk. 


Hoe online te bestellen?

Stap 1 - Toevoegen in winkelmand
Heeft u een product gevonden? Klik dan op de knop 'TOEVOEGEN IN WINKELMAND’.

Stap 2 – Naar afrekenen
Is uw bestelling compleet? Klik in de winkelwagen dan op de knop 'NAAR AFREKENEN'.

Stap 4 - Gegevens invoeren
Voor het bezorgen van uw bestelling hebben we uw gegevens nodig. Vul deze hier in en klik op 'VERDER NAAR AFREKENEN'.

Stap 5 - Selecteer een bezorg methode
Uw kunt uw bestelling laten bezorgen op een adres naar uw eigen keuze. U kunt ook een post servicepoint bij u in de buurt selecteren en het pakket daar vervolgens ophalen. Klik daarna op 'DOORGAAN MET BETALEN'

Stap 6 - Bestelling bevestigen
Klik op 'AFREKENEN'. U ontvangt per e-mail een bevestiging van uw bestelling.
Hartelijk dank voor uw vertrouwen in Casa Dormi. We gaan voor u aan de slag en zorgen er voor dat u zo snel mogelijk van uw mooie nieuwe beddengoed kunt gaan genieten!

Heeft u nog vragen? Wij staan u graag te woord!

Wat zijn alle betaalmethodes?

Vertrouwen is ontzettend belangrijk voor onze webshop. Wij kunnen het ons ontzettend goed voorstellen dat een online aankoop vertrouwen vereist en dat zéker de betaalmethoden volledig veilig, vertrouwelijk en soepel moeten verlopen. Hierdoor werken wij samen met de beste en meest veilige betaalmethoden van Nederland en België, die uitvoerig zijn getest. Meer uitleg over deze methodes vindt u hieronder: 


Mollie 

beste psp mollie

Mollie is op dit moment de meest populaire en gebruikte payment provider in Nederland. Het Mollie betaalsysteem werkt met alle betaalmethodes. Betalingen kunnen gedaan worden met Ideal, Creditcard betalingen, Bancontact, SEPA-incasso, Klarna en nog vele andere opties. De internationale dekking van Mollie beslaat alle Europese landen. Mollie werkt samen met Apple Pay, waardoor je via de iPhone makkelijk betalingen kan realiseren. 

Mollie verwerkt betalingen voor webshops. Je kunt Mollie zien als een tussenpersoon; Mollie zorgt ervoor dat jouw geld veilig van je bank naar de webshop gaat. Omdat Mollie het betalingsproces uit handen neemt voor de webshop, zie je Mollie of Stg Mollie Payments op je bankafschrift staan.

iDEAL betaling

U betaalt direct veilig met uw bank. Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk online aankopen afrekenen. Als consument wordt je doorgeleid naar internetbankieromgeving van je eigen bank voor het uitvoeren van de betaling. 


Creditcard betaling

Alle Visa, Mastercard en American Express creditcards worden geaccepteerd.
3D secure: We vinden het belangrijk dat deze betaalmethode veilig verloopt, daarom laten we betalingen niet alleen via een PCI-gecertificeerde partij lopen, maar hebben we ook een extra beveiligingsniveau voor betalingen met Visa en Mastercard. Dit beschermt de gebruiker tegen ongeautoriseerd gebruik van de creditcard.

Paypal betaling

Eén van de bekendste online betaalmogelijkheden is natuurlijk PayPal. Op onze checkout-pagina kiest u voor PayPal en u wordt doorgestuurd naar PayPal. Na inloggen betaalt u door te Wij brengenbeves

Achteraf betalen met Paypal: Bij het afrekenen met PayPal kunt u voor de optie Achteraf Betalen kiezen. Bij het afronden van uw aankoop betaalt PayPal de verkoper voor u en wordt het geld pas na 21 dagen van uw bankrekening afgeschreven. 

Belfius betaling

Belgische klanten kunnen ook bij ons betalen via KBC / Belfius. Met KBC / Belfius kunt u vertrouwd, veilig, gemakkelijk en zonder extra kosten uw online aankopen afrekenen. Wij brengen geen extra kosten in rekening voor betalingen via KBC / Belfius.

Maestro 

Maestro is de SEPA debitcard van MasterCard. Het is een vooraf oplaadbaare betaalkaart waarmee consumenten binnen Europa (online) aankopen kunnen doen. Net als voor iDEAL geldt dat Maestro betalingen gegarandeerde betalingen zijn die niet door de consument kunnen worden teruggedraaid. Het is een veilige en praktische betaalmethode. Net als bij MasterCard, zorgt het veiligheidsprotocol MasterCard SecureCode ook hier voor extra veiligheid. Wij brengen geen extra kosten in rekening voor betalingen via Maestro. 


Bancontact 

Bancontact is een betaalmethode uit en voor België waarmee consumenten via hun eigen vertrouwde bankomgeving betalen. Je kan Bancontact zien als de iDeal van Belgie. Wij brengen geen extra kosten in rekening voor betalingen via Bancontact. 

Belfius 

Belfius is een van de grootste Belgische banken. De bank voorziet in een eigen betaaloplossing voor haar klanten. Belfius klanten kunnen op deze manier in hun vertrouwde bankomgeving realtime betalingen verrichten. De informatie zoals begunstigde, bedrag en omschrijving worden vooraf opgegeven wat de kans op mislukte transacties elimineert. Betalingen via Belfius Direct Net zijn gegarandeerd en de status is direct beschikbaar. Dit maakt de betaalmethode een uitstekende manier om betalingen te ontvangen van Belgische klanten.

KBC/BC 

Met de KBC/CBC-betaalknop kunnen klanten van de Belgische banken KBC en CBC eenvoudig online betalen. KBC richt zich op het Vlaamstalige deel van België, CBC daarentegen, is volledig Franstalig. Beide banken bieden in feite dezelfde betaalknop aan, maar net met een andere naam. Belangrijk om te weten is wel dat klanten van KBC niet kunnen betalen met de CBC-betaalknop en andersom. De techniek achter beide betaalknoppen werkt echter exact hetzelfde, vandaar dat we ervoor hebben gekozen om dit te aan te bieden als één betaalmethode.

Via de KBC/CBC-betaalnop kunnen klanten van beide banken hun online aankopen eenvoudig betalen via hun vertrouwde online bankomgeving. De betaling wordt direct verwerkt. De KBC/CBC-betaalkop is een populaire betaalmethode in België, net als Bancontactcreditcard en Belfius Direct Net (tevens een betaalknop).

Verzendkosten en retourkosten

Verzending is gratis boven de €50 & retourneren is altijd gratis.
We hebben (nog) geen fysieke winkel, dus we vinden het erg belangrijk om u zo veel mogelijk te helpen tijdens uw zoektocht naar heerlijk beddengoed. Om uw keuze nèt iets gemakkelijker te maken willen we het voor u gemakkelijk (en kosteloos) maken om te bestellen en eventueel te retourneren naar ons mocht een artikel toch niet helemaal in de smaak vallen. Onder de 50 euro betaalt u de verzendkosten van €8,00,-

Thuiswinkelwaarborg & Webwinkelkeur

Het is voor ons van groot belang dat u zich veilig voelt, zorgeloos kunt winkelen en met een gerust hart durft af te rekenen op onze webshop. Wij zijn hierdoor gekeurd en gecertificeerd door zowel Thuiswinkelwaarborg en WebwinkelKeur. Casa Dormi heeft de uitgebreide screenings van beide keurmerken goed volbracht en we mogen met trots deze keurmerken dragen. 


Onze webwinkel is uitgebreid gekeurd gebaseerd op de huidige wetgeving en op alle juridische aspecten. "Pas na uitgebreide toetsing op het gebied van wet-en regelgeving, veiligheid en financiele stabiliteit mogen webshops deze keurmerken voeren. Zo weet u zeker dat u zaken doet met een betrouwbare webwinkel" - Thuiswinkelwaarborg.nl


Een vergelijking van verschillende Webwinkel Keurmerken, en de kosten die hieraan verbonden zijn, kunt u hier zien: www.webwinkelkeur.nl/vergelijken 


Garantie & Klachtenprocedure

CASA DORMI hanteert het wettelijke garantietermijn. Aangezien wij klanten beleving centraal- en kwaliteit op nummer 1 hebben staan, zullen we altijd zorg dragen voor tevreden klanten.


Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.

Klachtenprocedure

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@casadormi.nl. We zullen er alles aan doen om het probleem voor u op te lossen.

Ontvangen wij een klacht van u? Onwijs vervelend en we zullen er alles aan doen om problemen te verhelpen. Binnen een termijn van 14 dagen wordt er inhoudelijk gereageerd op uw klacht. Ons team er alles aan doen om de de klacht te verhelpen. 


Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


Wij verzoeken u het gebrek zo spoedig mogelijk na ontdekking aan ons kenbaar te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij uiteraard kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. 

Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument in alle redelijkheid mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.


Ook is het ons doel om naast de hoogste kwaliteit in producten, ook de hoogste kwaliteit in klantenservice aan te bieden.

Prijzen zijn inclusief BTW

Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW (21%)

Levering

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Het is onze missie om niet alleen in het beddengoed en badgoed wat we aanbieden kwaliteit centraal te laten staan, maar óok in onze klantenservice en levering. 


We begrijpen als geen ander hoe erg je uit kan kijken naar je paketje met mooi nieuw beddengoed. Wanneer je vandaag iets besteld wil je het het allerliefste morgen al in huis hebben. Heel erg begrijpelijk!

Wij doen er dan ook alles aan om een zo snel mogelijke levering te realiseren. Echter kan de levertijd per merk wat je bij ons besteld verschillen. Zodra het artikel op voorraad is, leveren we uw pakketje gemiddeld binnen 2-5 werkdagen

Custom Bedding
Sommige artikelen worden door de merken op aanvraag speciaal voor u gemaakt. In de productomschrijving wordt dit ook aangegeven met de term: Custom Bedding. Dit is momenteel enkel het geval bij artikelen van het merk 'Dommelin'. De artikelen worden hier in België vakkundig en met liefde en expertise voor u gemaakt. De levertijd hiervan kan maximaal 2-3 weken zijn. Maar meestal heeft u het binnen een week in huis.

Mocht het artikel toch (tijdelijk) niet meer voorradig zijn? Dan mailen of bellen we u hier zo snel mogelijk over en communiceren we wat de verwachtte levertijd hiervan is. U kunt kiezen of u hier op wil wachten (zo ja dan laten we deze order in back-order staan) of u kunt het artikel annuleren en we maken direct het aankoopbedrag terug naar u over op het rekeningnummer waarmee u betaald heeft. 

Bij Casa Dormi kunt u hoogwaardig beddengoed en badgoed bestellen van verschillende high-end merken. Onze leveringen verlopen via de postservice van DHL Parcel, PostNL, DPD post en Fietskoeriers. Ook dit kan dus per merk wat u besteld verschillen. We hebben veel op eigen voorraad liggen op verschillende magazijnen in Nederland, echter wil het ook wel eens voorkomen dat u een artikel besteld wat wij niet op eigen voorraad hebben en wat dus vanuit het merk zelf naar u toe verzonden wordt. Schrik dus niet wanneer een order bestaande uit meerdere artikelen (van verschillende merken) via verschillende zendingen bij u bezorgd wordt. 

Waar vind ik mijn Track en Trace code?

Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u van ons direct een mail met de orderbevestiging. Zo snel mogelijk hierna ontvangt u ook een mail met hierin een track&trace code om uw pakket te kunnen volgen.


Wij verkopen prachtig bed- en badgoed van verschillende merken en hebben veel artikelen op eigen voorraad in onze verschillende magazijnen in Nederland. Echter wil het ook wel eens voorkomen dat wij bepaalde formaten/kleuren/stoffen niet op eigen voorraad hebben en de artikelen worden dan verzonden vanuit het magazijn van het merk zelf. Verschillende merken verzenden met verschillende postservices. In dit geval vragen wij direct een track&trace code voor u op en sturen deze naar u door via het mailadres wat u bij bestelling opgegeven heeft.  

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben met tijdens de levering?

Wanneer u niet thuis bent bij de levering, zal de bezorger het pakket bij het dichtstbijzijnde servicepunt afleveren. U ontvang hiervan een briefje in de bus van de postdienst zelf met het adres waar zij het afleveren bij u in de buurt. 


Wanneer wij een melding krijgen van een pakket wat nog niet opgehaald is bij een postservice point, dan sturen wij u hierover meteen een mail. 

Welk formaat beddengoed heb ik nodig?

Formaat Dekbed

Vind het formaat dekbed wat bij u nodig heeft voor op uw bed. Wat heeft uw voorkeur: een dekbed wat precies op uw bed past, of wat er nonchalant net wat overheen hangt aan de zijkanten? Met onderstaande tips helpen wij u op weg om uw perfecte dekbed te vinden. 


Dekbed formaten 


Op zoek naar een nieuw dekbed? Dit kan nog best wel eens lastig zijn. Want hoe weet je nu hoe breed je dekbed moet zijn? Is dat niet dezelfde breedtemaat als je matras dan? Nee dus! Houd er rekening mee dat je dekbed gemiddeld 50 tot 60 cm breder moet zijn dan je matras. De lengtemaat van je dekbed is minder belangrijk dan je breedtemaat. Het verschil in lengte is dan ook een stuk kleiner. Je kunt kiezen uit 200, 210 of 220 cm. Afhankelijk van je eigen lengte en die van je bed kies je voor een lengtemaat van 200 of 220 cm.

Er zijn binnen de dekbedden collectie die u online bij ons kunt kopen de keuze uit eenpersoons en tweepersoons dekbedden. U kunt heel romantisch samen onder eenzelfde dekbed in slaap vallen of om er juist voor te zorgen dat jullie beiden een eigen keuze kunnen maken door het bed op te dekken met twee losse dekbedden. 

Tip: heeft u allebei een eigen eenpersoonsdekbed, maar wilt u de dekbedden als een geheel opmaken? Leg dan een mooie sprei over de dekbedden, om het bed op te maken. Het lijkt dan één geheel, terwijl jullie de deken ’s nachts niet hoeven te delen. 

Er zijn verschillende dekbed formaten mogelijk. Hieronder hebben we de meest gangbare dekbed formaten voor u op een rijtje gezet.

Wat is het formaat van uw bed of matras? 

(breedte x lengte)

Dit is uw dekbed maat

(breedte x lengte)

Dit is uw dekbedovertrek maat 
(breedte x lengte)

80/90/100 x 190/200 cm140 x 200 cm /
1-persoons
140 x 200/220 cm
80/90/100 x 210/200 cm140 x 220 cm /
1-persoons
140 x 200/220 cm
120/140 x 190/200 cm200 x 200 cm /
2-persoons
200 x 200/220 cm
120/140 x 210/220 cm200 x 220 cm /
2-persoons
200 x 200/220 cm
160/180 x 190/200 cm240 x 200 cm /
Lits jumeaux
240 x 200/220 cm
160/180 x 210/220 cm240 x 220 cm /
Lits jumeaux
240 x 200/220 cm
200 x 190/200 cm240/260 x 200 cm / Lits jumeaux240/260 x 200/220 cm
200 x 210/220 cm240/260 x 220 cm / Lits jumeaux240/260 x 220 cm

Formaat Dekbedovertrek

Het kan soms lastig zijn om te bepalen welk formaat dekbedovertrek u nodig heeft voor uw bed en voor uw dekbed. Wij helpen u heel graag om uw zoektocht naar het perfecte formaat dekbedovertrek gemakkelijker te maken en uw ideale overtrek te vinden. 

Dekbedovertrek formaten 

Slaap je alleen of wil je jouw dekbedovertrek 's nachts liever niet delen? Dan kies je voor een 1-persoonsdekbedovertrek, met standaard formaat 140 x 200/220cm. Deze maten zijn geschikt voor 1-persoonsbedden van 70, 80, 90 of 100 cm breed. Het 1-persoonsdekbedovertrek is ook ideaal om te gebruiken bij een twijfelaar of wanneer je liever twee losse dekbedovertrekken gebruikt op een 2-persoonsbed. 

Heb je een 2-persoonsbed en ligt hierop een 2-persoons dekbed? Dan kies je voor een 2-persoons dekbedovertrek. Klinkt logisch, toch? De standaardmaat van een 2-persoonsdekbedovertrek is 200 x 200/220 cm. Deze maat is breed genoeg om samen comfortabel onder te liggen, zonder te hoeven vechten om de dekens. Slaap je alleen in een 2-persoonsbed? Prima, dan heb je gewoon het hele dekbed voor jezelf! Ook voor twijfelaars en extra brede bedden van 160 cm is deze maat dekbedovertrek perfect. 


Lits-jumeaux dekbedovertrekken
 zijn breder dan standaard 2-persoonsdekbedden. Met een maat van 240 x 200/220 cm geschikt voor lits-jumeaux bedden van 160 of 180 cm breed. Heb je een bed van 200 x 200 cm? Dan kies je voor een lits-jumeaux XL dekbedovertrek van 260/270 x 200/220/240cm.

*Note - Je hoeft niet altijd een lits-jumeaux bed te hebben om deze (extra grote) maat dekbedovertrek te kiezen. Sommige mensen hebben bij een 2-persoonsbed toch een extra groot dekbed gekocht, zodat de randen van het dekbed aan de zijkanten extra over het bed heen vallen. Slaap je graag onder een extra brede variant van een standaard 2-persoonsbed dan is deze maat ideaal. 

Type bed

Maat matras

Maat dekbedovertrek

Kinderbed

70 / 80 / 90 / 100 x
200 cm 

140 x 200 / 220 cm

1-persoons

70 / 80 / 90 / 100 x
200 cm 

140 x 200 / 220 cm

Twijfelaar

120 x 200 cm

140 x 200 / 220 cm 
of 200 x 200 / 220 cm

2-persoons

140 x 200 cm 

200 x 200 / 220 cm

Lits-jumeaux

160 / 180 x 200 cm 

240 x 200 / 220 cm

Lits-jumeaux XL

200 x 200 cm

260 x 200 / 220 / 240 cm 
of 270 x 200 / 220



Formaat Hoeslaken

Welk formaat het beste bij uw matras past, en ook welke stof voor u het meest ideaal is, leest u hier. Wij helpen u heel graag op weg tijdens uw zoektocht naar het perfecte hoeslaken voor om uw bed. 


Hoeslaken formaten 

De maat van je hoeslaken berekenen? Er is gelukkig geen ingewikkelde berekening nodig, als je rekening houdt met een paar handige richtlijnen. Op deze manier bepaal je de ideale maat voor een nieuw hoeslaken.

Om de vraag 'welk formaat hoeslaken heb ik nodig?' te beantwoorden is het belangrijk om goed te kijken naar de afmetingen van je matras. De maten daarvan bepalen welke maat hoeslaken je nodig hebt, eventueel in combinatie met de dikte van je matras. Een matras topper is vaak 5-8cm dik, terwijl een regulier matras makkelijk 15-25cm dik kan zijn. Een boxspring matras + een toppermatras kan bij elkaar tot wel 45 cm hoog zijn. Kies bij een dik matras minimaal voor de lengte- en breedtematen van je matras. Bij een matras topper is dat iets minder belangrijk, vooral als je gebruik maakt van rekbare stof. 

Stoffen voor hoeslakens en rekbaarheid:  

  • Hoeslaken van katoen, satijn, tencel of flanel
    Ga minimaal uit van de maat van je matras. Katoen biedt geen rekbaarheid, waardoor het niet lukt om een paar centimeter te 'winnen'. Welke maat hoeslaken je nodig hebt hangt dus direct af van de maat van het matras. Heb je een matras van 90x200cm? Kies dan ook een hoeslaken in exact deze maat. En gaat het om 160x200cm? Zorg dan minimaal voor een 160x200cm hoeslaken. Veel meer is overigens niet nodig, want in tegenstelling tot het dekbed en je dekbedovertrek hoeft een hoeslaken aan de beide zijden niet te overhangen. 

  • Hoeslaken van Jersey of velours/badstof
    Kies je een hoeslaken van Jersey (enkel of dubbel) of van velours / badstof? Deze materialen bieden veel meer rekbaarheid.  Jersey doet dit vanwege de manier van weven, die zorgt voor rekbare lussen in het katoen. Badstof bestaat uit een combinatie van katoen en een rekbaar materiaal. In beide gevallen is het verstandig om de maat van je hoeslaken gelijk te houden aan die van je matras. Is er bijvoorbeeld sprake van 90/100 x 200/220 cm en heb je een matras van 100x220cm? Dan is dit dankzij de rekbare materialen over het algemeen geen probleem! 

Dubbele lengtemaat: welke maat kies ik?

Je kunt aan de hand van de bovenstaande richtlijnen jouw maat hoeslaken berekenen. Maar wat als de maat van het hoeslaken in dubbele lengtematen wordt aangegeven? 

Je kunt aan de hand van de bovenstaande richtlijnen je maat hoeslaken berekenen. Soms worden ;engteformaten van hoeslakens aangegeven met dubbele lengtematen. In een aantal gevallen zou je bijvoorbeeld lengtemaat 200/220cm kunnen zien, zoals je ook de breedtematen 90/100, 140/160 en 180/200cm regelmatig tegenkomt. In die gevallen is het bij niet rekbare materialen verstandig om uit te gaan van de kleinste van de twee maten. Bij rekbare materialen kun je uitgaan van de grootste van de twee maten. Op die manier kies je altijd het ideale formaat hoeslaken om je bed perfect mee op de kunnen maken!

Formaat Kussenslopen

Welk formaat kussensloop u dient aan te schaffen heeft uiteraard te maken met het formaat van uw hoofdkussen. Twijfelt u aan het formaat van uw hoofdkussen? Standaard hoofdkussens in Nederland en België zijn 60x70cm. 


Kussenslopen formaten 

Het standaard formaat van hoofdkussens, en de kussenslopen die hieromheen horen in Nederland en in België, is 60 x 70 cm. Wanneer je bij Casa Dormi een dekbedovertrekset besteld, zitten hier automatisch 1 of 2 kussenslopen bij (afhankelijk of u een 1-persoons of 2-persoons overtrek koopt) met het formaat 60x70cm.

Sluiting Kussensloop

Hoe een kussensloop om een hoofdkussen bevestigd wordt kan verschillen. Soms is dit met knoopjes of met een rits, echter is het erg gebruikelijk dat kussenslopen in Nederland en in België een 'envelop sluiting' hebben. 

Zoekt u een kussensloop voor een hoofdkussen met een afwijkend formaat? Wij verkopen van veel collecties ook losse kussenslopen in verschillende formaten/stoffen/kleuren. Kunt u het zelf niet vinden op de website? Wij helpen u heel graag verder. Mail naar info@casadormi.nl

Sierkussens kopen 

Ook verkopen wij veel verschillende sierkussens, van verschillende merken. Ze zijn beschikbaar in verschillende formaten en stoffen. Veel voorkomende formaten zijn: 40x60cm, 50x50cm en 60x60 cm. Ook ronde sierkussenhoezen zijn erg populair. Sierkussenhoezen hebben vaak een (verborgen)ritssluiting. Deze sierkussens zijn bedoeld om uw bed (of bank!) extra leuk aan te kleden. 

Annuleren of Retourneren

Bestelling Annuleren

Het kan zo eens voorkomen dat u zich na het plaatsen van uw order toch bedenkt. Uiteraard kunt u een bestelling annuleren. Heeft u zich toch bedacht? Stuur ons zo snel mogelijke en mail (info@casadormi.nl) en wij annuleren uw bestelling (indien nog niet verzonden). 


Is uw bestelling al naar u onderweg terwijl u annuleert? Geen zorgen, we sturen u een retourlabel op via de mail en u kunt het pakket bij ontvangst direct naar ons terugsturen. De retourkosten zijn op onze rekening. U hoeft hier niets voor te betalen. Zodra we het artikel (in tact en ongeopend) terug van u ontvangen, maken wij het aankoopbedrag direct terug naar u over. Het aankoopbedrag wordt teruggestort op hetzelfde bankrekeningnummer of creditcard waarmee u de bestelling geplaatst heeft. 

Bestelling Retourneren

Heeft u een artikel van ons ontvangen, maar heeft u zich toch bedacht? Geen zorgen! U kunt alle artikelen (indien niet uit de verpakking gehaald) altijd kosteloos naar ons terugsturen.

Gratis retourneren
Het kan uiteraard wel eens voorkomen dat u een artikel ontvangt wat toch niet helemaal bij u in de smaak valt. Wij vragen u in dit geval te mailen naar info@casadormi.nl en wij zorgen er voor dat u direct een retourlabel van ons opgestuurd krijgt. Dit label kunt u uitprinten, op het pakketje plakken (zorg er voor dat eventuele ouder stickers bedekt worden) en u kunt het vervolgens afgeven bij een post-service punt bij u in de buurt. U hoeft geen retourkosten te betalen, deze zijn voor onze rekening. Wij willen het voor u juist gemakkelijker maken om meerdere artikelen te bestellen, deze thuis te vergelijken en eventueel terug te sturen wanneer toch niet naar wens.

Artikelen die uit de verpakking zijn gehaald kunt u niet retourneren
Let er wel op dat artikelen niet uit de verpakking gehaald mogen worden. Een artikel wat uit de verpakking gehaald is en er vervolgens (vaak rommelig) terug wordt ingepakt kunnen wij niet meer opnieuw verkopen. Dit heeft te maken met hygiënische redenen. Zéker tijdens deze COVID-19 periode. Wij kunnen zo niet waarborgen of hieronder geslapen is en vervolgens terug is ingepakt. Zoals u wellicht begrijpt is het erg zonde wanneer deze 'gebruikte' artikelen door ons weggegooid moeten worden. 


Wij helpen u!

Nu begrijpen wij natuurlijk dat je een stof vaak toch echt even moet kunnen voelen voordat je echt overtuigd bent van de aankoop. Heel logisch! Hier denken wij natuurlijk over mee. Alle verpakkingen zijn zo gemaakt dat ze eenvoudig te openen zijn (met een ritssluiting, plakrand, knoopsluiting etc.), zodat u toch de stof kunt voelen, voordat u het artikel uit de verpakking haalt. Ook zijn veel van de artikelen verpakt in een verpakking die gemaakt is van dezelfde stof als het artikel zelf. Deze verpakkingen worden gemaakt van rest-stukken stof, zo kunt u aan de verpakking al voelen hoe de stof aanvoelt! Dit voorkomt ook nog eens veel verspilling van stoffen en is dus veel beter voor het milieu. 


Is er iets mis met uw aankoop? 

Het is onze missie om u blij te maken met enkel de allermooiste-fijnste artikelen, waar u ècht nog jarenlang plezier van heeft. Mocht het nou voorkomen dat er iets niet goed is met uw artikel: stuur ons alstublieft meteen even een bericht info@casadormi.nl en wij gaan het meteen voor u oplossen!

Moet ik verzendkosten betalen voor ruilen of retourneren van producten?

Nee, u hoeft geen verzendkosten te betalen voor het ruilen en retourneren van producten die u bij CASA DORMI besteld heeft. De kosten van het retour sturen nemen wij altijd voor onze rekening. Dit geldt alleen voor zendingen binnen Nederland en België. Voor retourzendingen buiten Nederland en België adviseren wij u contact op te nemen met onze klantenservice. 

Hoelang duurt het voordat een artikel retour is verwerkt?

Direct nadat wij het artikel van u retour ontvangen en verwerkt hebben, sturen wij u een e-mail ter bevestiging. De verwerking kan 10-15 werkdagen in beslag nemen. Mocht het voorkomen dat u binnen deze periode niets van ons vernomen heeft, neem dan even contact op met onze klantenservice. Wij zullen direct met u meekijken. 

Wat als mijn artikel stuk gaat?

Is een artikel defect is bij ontvangst? Dan verzoeken wij u vriendelijk om zo snel mogelijk na ontvangst, het liefst binnen 14 kalenderdagen, contact op te nemen met onze klantenservice.

Wanneer een artikel buiten uw schuld om kapot gaat of kapot blijkt te zijn terwijl u dit al langer dan 14 kalenderdagen in uw bezit heeft dan helpen wij u graag zo snel mogelijk. Afhankelijk van wat u gekocht en het defect heeft kunt u het artikel kosteloos naar ons of naar onze reparatieservice opsturen of van ons een vervangend artikel ontvangen.