Binnen welke termijn kan ik mijn bestelling retourneren?
Je kunt binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling een order retourneren. Houd er rekening mee dat de producten ongebruikt, onbeschadigd en voorzien van de originele verpakking moeten zijn. Bewaar het bewijs van retourzending totdat wij de retour hebben verwerkt. Indien niet aan deze voorwaarden wordt voldaan, behoudt CASA DIRNU zich het recht voor om een waardevermindering in rekening te brengen tot 100% van het aankoopbedrag. Dit is uiteraard niet ons doel, dus laten we ons gewoon aan de voorwaarden houden. Neem bij vragen altijd contact met ons op via info@casadormi.nl
Hoe lang duurt het voordat mijn retourzending wordt verwerkt?
Zodra wij je retourzending hebben ontvangen, sturen we je een bevestigingsmail. Vervolgens duurt de terugbetaling maximaal 14 dagen nadat wij het product in goede staat hebben ontvangen. We houden je ook tijdens dit proces op de hoogte via e-mail. Zodra alles is goedgekeurd, ontvang je na bevestiging het geld terug op je rekening.
Bestelling of product retourneren
Hoe meld ik een retour aan?
Je kunt je retour online aanmelden via ons retourportaal. Log in in je klanten-account en meld uw bestelling - of artikelen binnen je bestelling - retour. Wil je dit liever handmatig doen, en niet via uw klantenaccount? Schrijf dan "retour" op de pakbon (of op een ander briefje wat u zelf toevoegd in het pakket) met de reden van retour, en stuur het pakket terug naar ons.
Hoe meld ik mijn retour aan?
Je kunt je retour online aanmelden via het online retourportaal in je klanten-account.
Wil je dit liever handmatig doen? Schrijf dan "retour" op de pakbon (of op een ander briefje in de doos, wanneer je de pakbon niet meer hebt) en stuur het pakket terug naar ons.
Hoe stuur ik een product retour?
Optie 1: Stuur je product retour via het online retourportaal.
Optie 2: Stuur je product handmatig retour.
Om je product terug te sturen, volg je een aantal stappen. Dit kan bijvoorbeeld via PostNL. Hier zijn de stappen die je moet doorlopen:
- Maak een verzendlabel aan via PostNL.
- Kies het juiste formaat van het pakket.
- Kies voor een standaard of aangetekend pakket.
- Vul onze gegevens in.
- Sla het verzendlabel op en betaal de verzendkosten.
- Plak het verzendlabel op het pakket en breng het naar een PostNL-locatie.
- Zodra wij het pakket hebben ontvangen en gecontroleerd, ontvang je je geld terug op je rekening. Je zending heeft een Track & Trace, dus je kunt het proces volgen. Zodra we het pakket hebben ontvangen, wordt het binnen 24 uur gecontroleerd en verwerkt.
Wat is het retouradres en wat zijn de kosten?
Retourzendingen dienen op eigen kosten te worden verzonden. De kosten variëren afhankelijk van de verzendmethode en het gewicht van het pakket. Als je product beschadigd of kapot is, neem dan contact met ons op en de retourkosten zijn voor CASA DORMI. Je kunt je pakket retour sturen naar:
Leistraat 1
4818 NA
Breda
Nederland
Welke voorwaarden zijn verbonden aan het retourneren van mijn bestelling?
Je kunt je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst aanmelden voor retour.
Zowel de kosten als het risico van verzending zijn voor eigen rekening. Als een geleverd product echter beschadigd of kapot is, zijn de retourkosten voor rekening van CASA DORMI. Neem hiervoor contact met ons op.
CASA DORMI accepteert alleen retourzendingen als de producten ongebruikt, onbeschadigd en voorzien van de originele verpakking worden teruggestuurd.
LET OP - Om hygiënische redenen is het niet mogelijk het product te retourneren na volledige opening van het beddengoed pakket. Wij kunnen niet waarborgen of er onder het beddengoed geslapen is of niet. Ons beddengoed is zodanig verpakt dat u het product door de verpakking heen goed kunt bekijken. Het is natuurlijk wel mogelijk om de bovenkant van een pakketje open te maken en de stof te voelen, echter het volledig uit de verpakking halen is niet de bedoeling.
Zodra het beddengoed uit de verpakking gehaald is, en u er achter komt dat het formaat, de kleur of de stof niet bij u passen - kunnen wij het niet meer retour aannemen. Dit aangezien we het niet meer kunnen verkopen. Kijk dus goed van te voren naar het formaat van uw matras voor een hoeslaken, het formaat van uw dekbed voor een dekbedovertrekset etc.
Houd er rekening mee dat als er geen Track & Trace-koppeling is voor de retourzending, we geen onderzoek kunnen doen naar een mogelijk vermist pakket.
Mocht u gebruik willen maken van uw herroepingsrecht
U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en het werking van de goederen vast te stellen. De terugbetalingstermijn is áltijd zo snel mogelijk, maar maximaal binnen 14 dagen nadat wij de herroepingsmededeling hebben ontvangen.
Product(en) ruilen? Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@casadormi.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.
Een verkeerd bezorgadres opgegeven?
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.
Wij staan voor je klaar!
E-mailadres: info@casadormi.nl
KvK-nummer:77325648
BTW-identificatienummer: NL860971892B01
Retouradres:
Leistraat 1
4818 NA
Breda
Nederland