winkelmandje

Sluit

Gratis verzending! & Levertijd 2 - 5 werkdagen i.v.m. drukte en veiligheidsmaatregelen.

Retourneren

Retourneren, hoe doe ik dat?

Bent u niet tevreden over uw bestelling? Dit vinden wij erg jammer om te horen en zullen er meteen alles aan doen om u tevreden te stellen. 

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U krijgt dan natuurlijk het volledige orderbedrag gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van uw adres naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.

LET OP: Om hygiënische redenen is het niet mogelijk het product te retourneren na volledige opening van het beddengoed pakket. Wij kunnen niet waarborgen of er onder het beddengoed geslapen is of niet. Ons beddengoed is zodanig verpakt dat u het product door de verpakking heen goed kunt bekijken. Onze producten mogen wel gewoon retour als ze de verzegeling niet is verbroken:

Mocht u gebruik maken van uw herroepingsrecht, dan heeft u na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen naar Casa Dormi. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.

Om gebruik te maken van dit recht kunt u onderstaande 3 stappen volgen. U kunt natuurlijk ook altijd contact met ons opnemen via info@casadormi.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. 

Eenvoudig retourneren in 3 simpele stappen

  • Stap 1: Vul het retourformulier in

Download hier het retourformulier en vul deze volledig in.

  • Stap 2: Stuur je bestelling op

Stuur de artikelen samen met het ingevulde retourformulier op naar het adres op het retourformulier. Zorg dat je het pakketje voorziet van een Track en Trace code. Als zender ben jij verantwoordelijk en willen niet dat er misverstanden ontstaan.

  • Stap 3: Ontvang het aankoopbedrag op je bankrekening

Als wij het pakketje hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen weer op je bankrekening staat.

 

PRODUCT RUILEN?

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@casadormi.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.”

EEN VERKEERD BEZORGADRES DOORGEGEVEN?

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Wij staan voor je klaar! 
Team CASA DORMI ♥️ 

Telefoonnummer: 06 5153 5838
E-mailadres: webshopct@gmail.com
KvK-nummer: 77325648
BTW-identificatienummer: NL860971892B01