winkelmandje

Sluit

Gratis verzending & Gratis retourneren

Garantie & Klachtenprocedure

Garantie

CASA DORMI BV hanteert het wettelijke garantietermijn. Aangezien wij klanten beleving centraal en kwaliteit op nummer 1 hebben staan, zullen we altijd zorgdragen voor tevreden klanten. 

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.

Wij verzoeken u het gebrek zo spoedig mogelijk na ontdekking aan ons kenbaar te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij uiteraard kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Klachtenprocedure

Ook al is het ons doel om naast de hoogste kwaliteit in producten, ook de hoogste kwaliteit in klanten-service te bieden: het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@casadormi.nl. We zullen er alles aan doen om het probleem voor u op te lossen.

Ontvangen wij een klacht van u? Onwijs vervelend en we zullen er alles aan doen om problemen te verhelpen. Binnen een termijn van 14 dagen wordt er inhoudelijk gereageerd op uw klacht. Ons team er alles aan doen om de de klacht te verhelpen. 

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.